• Wat gebeurt er wanneer ik contact op neem via het formulier?

    Wij streven er naar binnen 5 werkdagen telefonisch of per mail contact met u op te nemen. Vervolgens maken we altijd een vrijblijvende afspraak om uw situatie te bekijken. We bekijken uw ruimte en adviseren in de mogelijkheden. In de meeste gevallen maken wij ter plekke een offerte zodat u direct weet waar u aan toe bent. 

  • Ik twijfel nog over de mogelijkheden, wat nu?

    Geen probleem! Wij komen vrijblijvend langs en adviseren u in de mogelijkheden. Neem in de tussentijd alvast een kijkje op de site van Velux om te zien wat er mogelijk is. 

  • Wanneer wordt mijn dakraam of lichtkoepel geplaatst?

    Na akkoord op de offerte wordt uw aanvraag verder in behandeling genomen. Afhankelijk van het type product en onze eigen actuele voorraad wordt het moment van plaatsing bepaald. 

    Gebruikelijk kunnen wij binnen 4-6 weken uw dakraam plaatsen. Houdt er rekening mee dat wij voor het plaatsen van dakramen afhankelijk zijn van o.a. de weersomstandigheden en dat plaatsing daardoor vertraging op kan lopen.

     

  • Wat als het slecht weer is?

    Helaas kan het voorkomen dat we een geplande afspraak voor plaatsing op korte termijn dienen te verplaatsen vanwege regenval. 

    Zoals u begrijpt is het niet mogelijk om onze dakramen en lichtkoepels bij slecht weer te plaatsen gezien wij dan geen garantie meer kunnen bieden op de producten. 

    In overleg met u plannen wij een nieuw moment voor plaatsing. 

  • Op de offerte staat maakloon, wat valt hier onder?

    Onder maakloon worden alle werkzaamheden bedoeld die nodig zijn om uw dakraam of lichtkoepel zorgvuldig te kunnen plaatsen. Denk daarbij aan het inzagen van het dak of het verwijderen van de oude dakraam. Ook de voorbereiding van het werk,  aftimmering, afvoer van oud materiaal en reiskosten zijn hierin mee berekend. 

  • Is het ook mogelijk om alleen de producten te bestellen?

    Ja zeker! Het is mogelijk om via ons een dakraam of lichtkoepel te bestellen en deze zelf te plaatsen. Wij kunnen dan echter geen garantie bieden bij bv. lekkage. 

    Ook is het mogelijk om accesoires en toebehoren als zonwering, insectenhorren en verduistering los te bestellen. 

Heeft u nog andere vragen? Bel ons op: 06-54 22 27 15